Emeliefriendroadsso.blogg.se

Här får du läsa om mitt spännande sso-liv!

hehe..

Allmänt Permalink0

Hej...

Förlåt att jag inte varit aktiv, har helt enkelt inte haft lust.. Mitt Sso spelande är i botten just nu. de enda gångerna jag är inne så skypar jag med min Bae Vanessa Longheart <3

det har varit mycket med skolan och kompisar, och nu har vi precis haft prao. Asså har varit hype eftersom det har varit 20-25 grader här där jag bor. Och nu så bara PANG så blir det ösregn och moln...

Kommer varjefall börja med tidsinställda inlägg. 

Vad tycker ni om Welshponnyerna?? jag fick utbrott när jag såg att de var lika snabba som vanliga ponnyer xD

Men ska nog köpa isabellen, den kommer antaligen få ruttna olevlad på hästön haha.

 

Men det är det som händer just nu , ha det bra!

 

ILYSM<3

 

 

 

Till top