Emeliefriendroadsso.blogg.se

Här får du läsa om mitt spännande sso-liv!

Harry potter!!

Allmänt Permalink0
Aloha! jag är verkligen ett Potterhead, jag kan verkligen inte beskriva hur mycket harry Potter betyder för mej.
Här kommer lite fakta om mej från olika potter-quiz;
Jag tillhör Ravenclaw.
Min patronus är en delfin.
Om jag hade varit en kille i Harry Potter så hade jag varit Neville Longbottom.
Om jag hade varit en tjej i Harry Potter så hade jag varit Luna lovegood.
Min bästis hade varit hermione.
Jag skulle hetat Angeline edecombe.
 
Och så lite saker om mej och Harry Potter.
Mina favvokaraktärer är Neville och Luna.
Den jag ogillar mest är Umbridge.
jag hade nog tyckt mest om Förvandlingskonst.
jag hade nog älskat maten på Hogwarts.
 
 
 
Thats all for today, Löve yu!
 
ILYSM<3
Till top